GRD Başkanı Nadirler: Şehirleri Şirketler Büyütür

4.Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi’nin ikinci gününde ise iki oturum ile 5 kişisel sunum gerçekleştirildi. Güney Reklamcılar Derneği Başkanı Mekin Nadirler’in moderatörlüğünde “Şirketleri Büyüten Anadolu Reklamcıları” enine boyuna tartışmaya açıldı. Ankara Reklamcılar Derneği Başkanı Fatih Cebeci, Akdeniz Reklamcılar Derneği Başkanı Himmet Öcal, Bursa Reklamcılar Derneği Başkanı Cüneyt Şenyavaş, İzmir Reklamcılar Derneği Başkanı Murat Türkay ve Anadolu Reklamcıları Platformu Başkanı Cihan İşbaşı, şirketlerin, dolayısıyla da şehirlerin büyümesine katkılarını konuştu, izleyicilerin sorularını yanıtladı.

Turkcell Mobil Pazarlama Direktörü Neslihan Uçar Çadırcı, kongrenin son günündeki kişisel sunumunda “Mobilin Değişen Kullanıcı Alışkanlıkları ve İletişimdeki Rolü”nü görsel destekli anlattı.
Akıllı Kentler Platformu Başkanı, Sampaş A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Şekip Karakaya, “Şehirlerin Akılla Büyüyüp Gelişeceğine” dair görüşlerini dile getirdi.
Marka Danışmanı Bülent Fidan “Yumurta mı Tavuktan, Tavuk mu Yumurtadan Çıkar” isimli sunumunda yerel ürünler ve markalara atıfta bulundu.
Local Time Ajans Başkanı Arzu Küfündür ise, yerel medyanın ve yerel mecraların rolünü istatistiksel verilerle anlattı.
Kongrenin ikinci ve son günündeki son kişisel sunumu P-Blok Kurucu Ortağı Fethi İzan yaptı. Fethi İzan, dijital reklam fotoğrafçılığının inceliklerini uygulamalı olarak gösterdi.
4.Ulusal Pazarlama İletişimi Kongresi, Anadolu Üniversitesi İletişim Fakültesi’nden Arş. Gör. Özgür Adan moderatörlüğündeki öğrenci oturumuyla sona erdi. Öğrenciler, iki günlük kongreyi değerlendirdi.